روش‌ها و هزینه‌های ارسال

روش های ارسال

سعی ما در کالاگردون بر این است که سفارشات شما عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. در کالاگردون چند روش برای ارسال سفارشات در نظر گرفته شده است که با توجه به موقعیت مکانی، شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید:

- ارسال با پیک (مناطق شهر تهران)

- ارسال با پست (برای سراسر کشور)

- ارسال با تیپاکس (برای سراسر کشور)

- ارسال با باربری (برای سراسر کشور) 

ارسال با پیک (مناطق شهر تهران)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۴:۰۰ (پنج شنبه ها تا ۱۲:۰۰) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما روز کاری بعد به دستتان خواهد رسید ، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت در محل فقط با کارت بانکی امکان پذیر است.

ارسال با پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما تا ۲۴ ساعت تحویل مرکز پست خواهد شد و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما ۲ روز کاری بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارشات حساب کاربری شما درج می‌شود. کد پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز به دست شما خواهد رسید. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید. معمولا ارسال پست پیشتاز برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور انجام می‌شود.


در شرایط خاص مانند ماه آخر سال که حجم سفارشات به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند، سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.


اطلاعات بیشتر درباره پست پیشتاز

این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. بهبود و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

- استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.

- استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.

- در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.

- در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه مجدد و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت 5 روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صنادیق شخصی مدت نگهداری مرسولات پیشتاز برای افراد حقیقی 7 روز و برای اشخاص حقوقی 10 روز میباشد.

- در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا آموزشی و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده تحویل می شود.

- در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.

- ارسال با تیپاکس (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما تا ۲۴ ساعت تحویل تیپاکس خواهد شد و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما ۱ روز کاری بعد تحویل تیپاکس خواهد شد. سرعت ارسال سفاراشات تیپاکس بیشتر از پست می باشد.

- ارسال با باربری (برای سراسر کشور) 

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما تا ۲۴ ساعت تحویل باربری خواهد شد و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما ۱ روز کاری بعد تحویل باربری خواهد شد.در مواردی که حجم سفارشات شما عزیزان زیاد باشد مانند لباس شویی،یخچال،فر تو کار ارسال شما با باربری ارسال میشود.


هزینه های ارسال

هزینه ارسال سفارشات در کالاگردون با توجه به روش ارسال متفاوت است.

- سفارشات مناطق شهر تهران توسط پیک کالاگردون ارسال می‌شوند.

- سفارشات ارسال شده با پست پیشتاز با توجه به وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال با پست پیشتاز (معادل یک عدد اتو ) با توجه به بیمه کالای قیمتی 70 هزار تومان است.

- سفارشات ارسال شده با  تیپاکس با توجه به شهر و وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال با تیپاکس حدود 100 هزار تومان می باشد که البته به صورت پس کرایه در سایت نشان داده میشود که شما مشتریان عزیز باید هزینه ارسال را موقع تحویل کالا پرداخت کنید.

- سفارشات ارسال شده با باربری با توجه به شهر و وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال با باربری حدود 100 هزار تومان می باشد که البته به صورت پس کرایه در سایت نشان داده میشود که شما مشتریان عزیز باید هزینه ارسال را موقع تحویل کالا پرداخت کنید.توجه کنید اجناس حجیم با باربری ارسال میشود مانند:ماشین لباس شویی،یخچال،اجاق گاز


سوالات متداول

مسئولیت مرسوله ارسالی با شرکت ارسال کننده (پست،تیپاکس،باربری)است یا با کالاگردون؟

مرسوله ارسالی که تحویل مرکز ارسال(پست،تیپاکس،باربری)می‌شود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت می‌باشد، بیمه می‌شود. کالاگردون مرسوله را پلمب به مراکز ارسال تحویل می‌دهد. چنانچه به هر دلیلی این لیبل مخدوش شده بود، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.  تمام مسئولیت‌ها با شرکت ارسال کننده (پست،تیپاکس،باربری)خواهد بود و کالاگردون نیز به کمک شما از مراکز ارسال مبداء و مقصد پیگیری خواهد کرد. همچنین اگر مرکز ارسال تایید کند که مرسوله مفقود شده است، کالاگردون با توجه به موجودی کالا در آن لحظه، کالای جدید برای شما ارسال خواهد کرد و یا وجه شما عودت داده خواهد شد. سپس با کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری انجام خواهد شد.

چه مدارکی برای ارسال و تحویل کالا مورد نیاز است؟

برای تحویل کالا ارائه کارت ملی ضروری خواهد بود. جهت ارسال کالا نیز ارائه شماره ثابت و آدرس دقیق الزامی است.

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود خواهد داشت؟

امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود نخواهد داشت. در صورتی که تغییر آدرس ضروری باشد سفارش شما با تاخیر ارسال خواهد شد.

 

بازخوردها