پرسش های متداول

                                                                                 سوالات متداول و راهنمای خرید از کالاگردون

آیا قیمتهای سایت به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.
در ضمن به استحضار می رساند در بیش از 95 درصد مواقع حتی با گذشت تاریخ به روز رسانی، قیمت ها و موجودی صحیح می باشند.
 
 
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها کالاگردون بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.
 
 
از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه کالاگردون  موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت کالاگردون ، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
به این خاطر مرحله اول خرید از سایت کالاگردون ، درخواست استعلام موجودی و قیمت است. در این مرحله همکاران ما در کمتر از دو ساعت از زمان ثبت و به جریان افتادن سفارش، وضعیت موجودی و قیمت را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می رسانند.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد و حداکثر زمان لازم برای آن 2 دقیقه می باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.
 
 
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد
 
 
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
 
 
آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟
خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.
 
 
آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم
 
 
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند. این مورد هم برای ارسال از طریق ناوگان کالاگردون  و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان می باشد.
 
 
آیا برای خرید ازکالاگردون ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:  خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از کالاگردون  خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.
 
 
آیا می‌توانم برای شخص دیگری از کالاگردون  خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
پاسخ:  بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.
 
 
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  کالاگردون  با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. 
علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری سفارش در سمت راست سایت از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
 
 
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش بصورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت و از طریق پیامک آن را تائید نمیاند اما  به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش توضیه می گردد مشتریان محترم ‏سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.
 
 
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ:  بله، کارشناسان کالاگردون  تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
 
 
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.
 
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کالاگردون  از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
 
 
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کالاگردون  امن است؟
پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت کالاگردون  وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
 
 
چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟
پاسخ: مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هر گونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش می گردند.
بازخوردها